Garraio baldintzak eta itzulketen politika

1.- Bidalketa-gastuak

Paketatze-manipulazioaren, kontserbazioaren, garraioaren eta eskaera entregatzearen gastuak doan dira, gutxienez 100 euroko eskaerarako EAEko edozein tokitako entregetarako, eta 150 euroko gutxieneko eskaerarako penintsulako beste edozein puntutarako, entregak duen pisua edozein dela ere.50 €-tik 75 €-ra bitarteko entregak badira eta EAEn entregatu behar badira, garraio-kostua 10 €+ BEZa izango da, eta 75 €-tik 100 €-ra bitarteko entregak badira, EAErako ere, garraio-kostua 5 €+ BEZa izango da. Penintsulako beste edozein tokitan entregatu behar diren 50 €-tik 150 €-ra bitarteko entregetarako, 20 €+ BEZa ordainduko da.Eskaera irmotzat ez da hartuko ordainketaren berrespena lortu arte. Eskaera ordaindu dela egiaztatzen denean hasiko dira bidaltzen. Asteazken bakoitzeko 00:00etatik hurrengo asteko astearteko 23:59ra bitartean jasotako eskaera guztiak asteazkenean prozesatuko dira eta ostegunetik ostiralera bitartean entregatuko dira, entrega-helbidearen arabera. Arrazoi teknikoengatik epe horiek bete ezin badira, HARAKAI S. COOP. zurekin harremanetan jarriko gara entrega-epe berriaren berri emateko.Entrega-epean atzerapenik izanez gero, mesedez, jarri gurekin harremanetan 943.868.754 telefonoan edo admin@beigorri.eus helbide elektronikoan.

2.- Itzulketak

Erosten den produktua, freskoa delako, ezin da itzuli, salbu eta hondatuta badago. Eskaera egoera txarrean badago, jarri harremanetan HARAKAI S. coop.ekin. gertaera kudeatzeko. Merkantzia jaso ondoren eta salgaiaren egoera egiaztatu ondoren, dagokion zenbatekoa ordainduko da, bai erosketa-txartel baten bidez, bai eskaeran erabilitako ordainketa-moduaren arabera.Nolanahi ere, produktu akastunak eta bidalketa okerrak itzultzea onartuko da, eta HARAKAI S. COOP izango da. bidalketa-gastuez arduratzen dena, betiere bezeroak egoera horren berri ematen badu eskaera jasotzen duenetik 24 ordu igaro baino lehen. Hala ere, arestian azaldutako guztia alde batera utzi da atzera egiteko eta/edo ebazteko eskubidea, eskuragai diren ondasunen izaeragatik beragatik ezin denean gauzatu, jasandako kalte-galeren erreklamazioa ukatu gabe.HARAKAI S. COOP-ek kontsumitzailearen eskura ditu erreklamazio-orriak.